İlda Erdal'ın hikayesi

İlda Erdal'ın hikayesi

14 Temmuz 2011 Perşembe

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!
Şimdi 15 aylık oldum ama annem neredeyse 10 aylık fotolarımdan beri sitemi güncellemedi. Üstelik arada 1. yaş doğum günüm var....
10 aylık fotolarımdan başlayarak, bugüne kadar güzel bir özet ekleyecek annem az sonra... sıkı durun, çok büyüdüm, tatlılıktan güzelleşmeye doğru yolculuğumun ilk adımlarını attım... Biraz biraz konuşmaya başladım, uzun zamandır patır patır yürüyorum! Çok şey var size anlatacağım.... Hadi başlayalım ozaman....

1 yorum:

  1. İlda minik tatlı fasulyem, sen hiç teydo canavarı gördün mü? tazmanya canavarına benzer ama ağaç kemirmek yerine yumuş totolara yanaklara kollara dudaklara minik fındık burunlara saldırır, en sevdiği şey lay lay lay dansıdır. :) seni çok özledim gercekten da- ya - na- mı- yor- umm...!

    YanıtlaSil