İlda Erdal'ın hikayesi

İlda Erdal'ın hikayesi

14 Nisan 2011 Perşembe

Teyzesinden İlda'ya doğumgünü mesajı:

"1" İyiki doğdun minik tatlı çüçümenim:) ilk yaşına basmana saadece saatler kaldı. Seni seviyorum küçük farem, fındık kurdum, bıdırık elli, patates ayaklı, küçük murunlu çüçümenim, sen hayatımda gördüğüm en güzel şeysin, iyiki geldin dünyaya, iyi ki bizim oldun.Bir gün gelecek tuti gelmiiiiiş diyip beni görünce koşarak boynuma atlayı...p öpücüğe boğacaksın, o günün hayali içindeyim şuan:) Ense boğumlarından öpücük almaya, esnerken bırt diye dudağına öpücük kondurmaya, ellerinden tutup seni yürütmeye, seni uyurken oyun oynarken izlemeye, iştahla makarna yemene, cee ee yapmana, bana gülücükler atmana, o komikısırılası parmaklarınla, tombik yanaklarına, güzel gözlerine, totişini bacaklarını mıncıklamaya ba-yı-lı-yo-rum. Tanrıdan dileğim sana iyi baksın, hep sağlıklı mutlu ol bebeğim, nice yaşlarını hep birlikte kutlayalım.. Seni çook seviyorum minikim. Tuti teysennn.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder