İlda Erdal'ın hikayesi

İlda Erdal'ın hikayesi

15 Aralık 2010 Çarşamba

Teyzemi çok seviyorum!

Sevgili teyzemin yazdığı bir yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum;
Umarım sizin hayatınızda da bu iki tatlı şeyden vardır.. İster birine deli gibi aşık olun, ister aileniz dahil onlarca kişiyi barındırın kalbinizde, her zaman birine daha yer varmış meğer.. Alıp baş köşeye koyduğunuz minik bir kalp,kalbinizin taa derinliklerinde size kendinizi dünyanın en şanlı insanı gibi hissettirebiliyomuş. Minik ellerine bakınca dünyada bundan daha tatlı bi şey var mı dediğiniz, gözünüzün içine bakarak gülünce senin için ölürüm ben şapşal şey dediğiniz, ağlayınca küçülüp kaçacak delik yer aradığınız, şimdiden hayatı muhteşem olur inşallah diye endişelendiğiniz minik bir yiğeniniz varsa siz de anne yarısı olmuşsunuz demektir ve şanslızınız ki sizin de paylaştığınız onlarca güzel anıya bu minik şeyi kattığınız yerini hiç kimsenin asla tutamayacağı bir ablanız ya da kardeşiniz var demektir.. Hayatımda tam 3 tane mavi boncuğum var öpüp öpüp doyamadığım, nazar değmez diymi bize :)

Teyzecim, annem ben henüz doğmadan önce bazen endişe ediyordu, ya ona bir şey olursa, ya benim yanımda olamazsa, bana ne olur, kim beni annem kadar sever, bana annem kadar iyi bakar diye... taa ozamanlardan emindi beni en az annem kadar sevecek bir sürü yakınım olduğuna, aklına ilk gelen isim de hep sendin... ozaman da içi hep rahat ederdi, bana da anlatırdı, anlattığı kadar varmış, doğmadan bile seni çok sevmekte haklıymışım :)))

1 yorum:

  1. Canımmmmmmmmm :) Bi elinden ben tutucam bi elinden annen uçtu uçtu yaptırıcaz sanaa sonra sen kocaman olunca da 3 ümüz oturup son dedikodularını dinliycez kıh kıh güle güle biz hep birlikte olucazzz.. hattaaaaa, sana kuzişler de yapıcam ben abla olucaksın seeeen :) hihi çok eğlenceli rengarenk upuzun yıllar var sabırsızlanıyorum.. :) öpücük öpücük öpücük :)

    YanıtlaSil